Ceník přepravních služeb ČR

Ceník přepravních služeb ČR

          ČESKÁ REPUBLIKA

                      ZPŮSOBY PLATBY

  • DOBÍRKOU
  • Nejpoužívanější způsob platby. Za objednané zboží platíte až v okamžiku převzetí zásilky od doručovatele.
  • Platba v hotovosti nebo platební kartou přes terminál přepravci.
  • HOTOVĚ NEBO PLATEBNÍ KARTOU NA PROVOZOVNĚ
  • kamenná prodejna YSHOP (Praha 4) – v hotovosti nebo platební kartou
  • partnerská prodejna ČR – v hotovosti (platební kartou po předchozí domluvě s partnerem)
  • výdejní místo ULOŽENKA CZ – v hotovosti (platební kartou po předchozí domluvě s výdejnou)
  • ON-LINE PLATEBNÍ KARTOU (platební brána přes internet)
  • Velmi pohodlný způsob platby
  • Pouze na zboží skladem
  • Po vytvoření objednávky a zvolení tohoto způsobu platby, jste ihned přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje.
  • Pokud je platba autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den

                   ZPŮSOBY DORUČENÍ

  • OSOBNÍ ODBĚR – prodejna YSHOP                                                     ZDARMA
  • Osobní odběr v Praze, kamenná prodejna YSHOP, Vrbova 1427/19, Praha 4 – Braník.
  • Úhrada objednaného zboží v hotovosti nebo platební kartou v místě
  • Objednaný produkt je připraven k vyzvednutí od okamžiku obdržení výzvy k osobnímu odběru, a nejdéle po dobu 5ti prac. dnů
  • OSOBNÍ ODBĚR – partnerská prodejna                                              ZDARMA
  • Osobní odběr v jedné z našich partnerských prodejen v celé ČR. (seznam partnerů na www.yshop.cz/stranka/kontakt )
  • Vámi vybrané zboží lze zaslat k našemu obchodnímu partnerovi s možností nezávazného vyzkoušení
  • V případě nevyhovující velikosti, nebo jiného důvodu, stačí pouze zboží ponechat u daného obchodního partnera, který nám zásilku pošle zpět
  • V případě, že se rozhodnete zboží zakoupit, bude Vám daňový doklad vystaven v místě, přímo naším obchodním partnerem.
  • Při využití této služby „partnerský prodej“, společnost A Spirit, a.s. svým zákazníkům garantuje prodejní cenu produktu, prezentovanou a nabízenou na internetových stránkách www.yshop.cz v den objednávky.
  • Zboží zasíláme pouze „komplet“ (všechny položky objednávky musí být skladem)
  • Platba zboží v hotovosti, platba kartou možná po předchozí dohodě s prodejcem
  • Objednaný produkt je připraven k vyzvednutí od obdržení výzvy k osobnímu odběru a blokován nejdéle po dobu 5ti prac. dnů, poté je zboží zasláno zpět na centrálu A Spirit, a.s.
  • OSOBNÍ ODBĚR – vybraná výdejní místa ULOŽENKA                       68,- Kč vč. DPH
  • Osobní odběr na výdejním místě našeho obchodního partnera ULOŽENKA CZ.
  • Seznam možných výdejních míst ULOŽENKA (proklik )
  • Platba zboží pouze v hotovosti
  • Zboží zasíláme pouze „komplet“ (všechny položky objednávky musí být skladem)
  • PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST PPL, nebo GLS                                                           139,- Kč vč. DPH
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL, nebo GLS
  • Objednávka do 12h (po-pá), zboží „komplet“ skladem – expedice v den objednávky
  • Objednávka po 12h (po-pá), zboží „komplet“ skladem – expedice následující pracovní den
  • Zboží zasíláme pouze „komplet“ (všechny položky objednávky musí být skladem)
  • Při využití tohoto způsobu doručení zásilky je nezbytné zadávat do kontaktu platné telefonní číslo a e-mail, kde jste k zastižení.
  • Kurýrní služba přepraví zboží na adresu uvedenou zákazníkem jako dodací adresa
  • Při přebírání zásilky zároveň zkontrolujte stav zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoliv způsobem porušen vnější obal. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření sepište s řidičem protokol o škodě, zásilku odmítněte a ihned nás kontaktujte.
  • Pokud převezmete zásilku, která již při převzetí jevila známky poškození vnějšího obalu, nemůžeme již zpětně do reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností vstoupit. Na pozdější reklamace tohoto typu nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že zásilka nemá porušený vnější obal, a až po jejím otevření zjistíte poškozený obsah, kontaktujte naši zákaznickou linku +420 225 110 111 nebo info@yshop.cz 
  • Platba zboží kurýrovi přepravní společnosti při převzetí zásilky v hotovosti nebo platební kartou.
  • Zákazník obdrží od přepravce potvrzení o úhradě (v případě platby při převzetí zboží)
  • Daňový doklad (fakturu) naleznete uvnitř zásilky

Poštovné ZDARMA - objednávka zboží v celkové výši nad 2.500,- Kč vč. DPH 

 

Nejprodávanější výrobci